Canik Belediyesi Başkanı Sandıkçı: 2024’te Çözüm Merkezi Çağrılarının Yüzde 96’sı Çözüme Kavuşturuldu
Samsun’un Canik ilçesinin Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, 2024 yılında Canik Belediyesi’nin Çözüm Merkezi’ne yapılan çağrıların yüzde 96’sının çözüme ulaştırıldığını belirtti.
Vatandaşlarına etkili ve hızlı hizmet sunma amacıyla çalışmalarına devam ettiklerini vurgulayan Başkan Sandıkçı, Canik Belediyesi’nin Çağrı Merkezi sayesinde vatandaşlara 7 gün 24 saat hizmet verilmeye devam edildiğini söyledi. Başkan Sandıkçı, “Çözüm odaklı belediyecilik anlayışıyla hareket ediyoruz. Çağrı merkezine iletilen taleplerin çözüm süreçlerini anlık olarak vatandaşlarımıza iletiyoruz. Hemşehrilerimize hızlı ve etkili bir şekilde hizmet sunmak için gece gündüz çalışmaya devam ediyoruz” açıklamasında bulundu.
20 bin 786 Çağrı Çözüldü
2024 yılında Canik Belediyesi’nin Çözüm Merkezi’ne 21 bin 653 çağrı geldiğini ve bunların 20 bin 786’sının çözüme kavuşturulduğunu belirten Başkan Sandıkçı, “Çözüm odaklı belediyecilik anlayışıyla hemşehrilerimize hizmet sunmaya devam ediyoruz. Vatandaşlarımız, Canik Belediyesi Çözüm Merkezi aracılığıyla 7 gün 24 saat bize ulaşabiliyor. Gelen talepleri titizlikle dinleyip ilgili birimlere iletiyoruz. Yapılan çalışmaların her aşamasını ve sonuçlarını vatandaşlarımıza aktarıyoruz. 2024 yılında Canik Belediyesi Çözüm Merkezi’ne gelen çağrıların yüzde 96’sını çözüme kavuşturduk. Diğer taleplerin çözümü için ekiplerimizle birlikte yoğun bir şekilde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Hızlı ve etkili hizmet sunma gayretimizden asla ödün vermeden, hemşehrilerimize hizmet etmeye devam edeceğiz” şeklinde konuştu. – SAMSUN
More Stories
Kassam Tugayları, liderleri Deif’in öldüğünü doğruladı
Mardin’de cipin çarptığı kadın, öldü
Banka kârları zirveye çıktı